Op maandag 18 oktober 2021 om 19.30 uur in het Brigidahuis, Koersel-Dorp 9, 3582 Koersel-Beringen. Iedereen welkom!

Aandacht: Door de voorbije locatieproblemen (zie bericht in Z-Post)  zijn we voor de resterende maanden van 2021 niet alleen van locatie veranderd maar ook van datum.

Nu we eindelijk weer fysiek bij elkaar komen op deze maandagavond voor een ledenvergadering (met een hapje en tapje + veel enthousiasme) wil het Z-bestuur met deze herstart vooral ruimte geven om verhalen met elkaar te delen en de hobbysfeer terug op te nemen.

Bewust is gekozen om voor deze avond geen gastspreker uit te nodigen. Dat is voor de volgende ledenvergaderingen. De behoefte aan sociaal kontakt is een absolute prioriteit geworden, ook bij Aquariumclub Zilverhaai Beringen.
We citeren enkele items waarmee we de avond verder vullen: Mededelingen van de voorzitter - Verwelkoming - Video Vijvertuin Wetteren - Open House - Quizvragen - Video Mysterious Planet - Giants of the Caribbean - Gratis Tombola -...

Betreft de afhandeling van de Zilverhaai-Online-Tombola:

De winnaars van een groene bon worden verzocht om deze mee te brengen en in te ruilen voor een aquariumverwarmer. De winnaars van een gele bon (TL-lamp) kunnen hun keuze van lamp nr (zie lampenlijst) nu mailen naar Luyten.Theo(at)gmail.com. De gevraagde lampen worden dan meegebracht. De trekking van de laatste online tombola (augustus) wordt afgehandeld + life gratis tombola september en oktober zoals we vroeger gewoon waren. Een heel uitgebreid tombolafestival !  Zorg dat je erbij bent.